ponedjeljak, 3. listopada 2011.

Markuševečki pjesnici



Mojem anđelu
Piše Štefica Ročić Frizerka /15.03.2014./

Anđele moj dragi prijatelju blagi
Ti ljude čuvaš cijelu noć i dan
Nikome ne daš da ostane sam

Bez tebe ne mogu zamisliti niti jedan dan
Jer ti mi ostvaruješ svaki moj san
I kad ostanem sama u samoći
I tada osjetim snagu tvoje moći

/Posvećeno arkanđelu Mihaelu/



Dragi unučiću moj, zlatni dječače moj!
Piše Štefica Ročić Frizerka /15.03.2014./

Broj devetnaest je meni najsretniji broj
Jer tog dana je rođendan tvoj

Majko Božja Lurdska ti si mi ga dala
I na tom daru zauvijek ti hvala

Ti si meni sve na svijetu tom
Moje jedino sunce koje obasjava život moj

I zato pravim putem moraš ići
Da bi do zvijezda i dragog Boga mogao stići

Sretan ti četvrti rođendan tvoj
Želim ti ih još nebrojen broj

Kao sjena kroz život tvoj
Pratiti će te uvijek baka i deda tvoj

Oni će uvijek uz tebe biti
Pa makar i nećeš uvijek dobar biti

Sveti Josipe čuvaj ga ti
I nad njim uvijek bdi


/Unučiću Mihovilu–Vidi Čmarec za njegov 4. rođendan/





Štefek
Piše Mirko Tot  /18.12.2013./

Štefek












Pred mesec mu Dora mrla 
i se ide poprek,
nebu te trajale
valjda za navek.

Rane se zbudil
da bu se obavil,
mujcu podojil
i lijepe se opravil.

Kokuši ogledel još
sav pospan,
s debelim prstem
kak i saki dan.

U Zagreb je krenul,
a po koga vraga,
ni škornje si ni opral
prek stajskog praga.

Frajlu je iskal
kaj zna dojiti,
"Bite šen Štefek
naj vreme gubiti."

Rekla mu frajla
i tak se nasmejala,
kam bu s črlenim noktima
kak ih bu prala?".



Bogec Štijef
Autor Mirko Tot  /22.10.2013/

Markuševcu se rodil
a do mu je kriv
ni do Skuzina ga nisu odnesli
dok je bil još živ.

Dal se zakupati same do pasa
da i belu dalje igra
al ovega puta
bez i jednoga asa. 

Ni štel jesti ni bažulja ni masne
sramil se da buju čuli
ak bi prdel
a bile bi preglasne.

U Markuševcu se Štijef rodil
a do mu je kriv
da se ufal na glas prdeti
i denes bi bil još živ.



Dragi moj Markuševec
Piše Branko Lukačin /12.05.2013./

Bok Ivane,
i prije nego što sam mislio šaljem ti mali prilog s nekoliko novih stihova koji su izišli iz srca i nisu od nikog prisvojeni.
Pozdrav Markuševcu

Dragi moj Markuševec

Tak te dome imam rad
dragi moj Markuševec.

Ti ki v sebi naše brege čuvaš,
ti jedini i same ti Markuševec naš
volim te moje selo tak da znaš.

Nek skrije se saki grad,
dome, zavičaju moj tak te imam rad,
dragi moj" Markuševec" i nekad i sad.

                                           Branko Lukačin



Moj dragi zavičaj
Piše Ljubica Poščić /11.05.2013./


Kada sam ugledala ovu  fotografiju u Fotostudiu „Lidija“ ostala sam ugodno iznenađena. Tako lijepu fotografiju našeg šimunskog kišobrana sa prekrasnim stihovima „Moj dragi zavičaj“ Branka Lukačina napravila je naša vrijedna fotografkinja gđa Lidija Kralj. Nisam mogla odoljeti, pitam gđu. Lidiju jeli je slika  za prodaju a ona mi ljubazno odgovara da nije, ali ako hoću napraviti će mi jednu. Za nepunih pola sata dobila sam fotografiju.
Pozdrav rodnom kraju
Ljubica Poščić



Molitva Anđelu čuvaru (2)
Piše Jagica Jurković Röhrdanz /10.05.2013./

Bog dej, poštovanje Ivica!
Jako me je dirnula molitva Anđela čuvara koju je smislila Štefica Ročić. Molitva anđelu čuvaru jedna je od najvažnijih kršćanskih molitvi, u originalu ona glasi:

Anđele čuvaru mili, svojom snagom me zakrili.
Prema Božjem obećanju čuvaj mene noću, danju.
Osobito pak me brani da mi dušu grijeh ne rani.
A kad s ovog svijeta pođem, sretno da u nebo dođem.
Da se ondje s tobom mogu vijekom klanjat dragom Bogu
.

To je molitva moja i moga pokojnog dragog oca, učio me moliti, molio sa mnom a nisam bila još ni dobro progovorila. To je molitva koju sam i ja sa mojom kćerkicom od malena molila, te danas molim sa mojom malom unučicom.

Ovom prilikom pozdravljam i zahvaljujem svim suradnicima bloga, koji  nas marljivo hrane bogatim informacijama i slikama našeg krasnog kraja.

Jagica Jurković Röhrdanz,
Pozdrav rodnom kraju



Anđele čuvaru
Piše  Ivan Ročić /08.05.2013./
Stihovi Štefica Ročić Frizerka


Jučer prošetah našom ulicom kad u vrtu spazih susjedu Šteficu. Uređivala ona cvjetnu gredicu u vrtu ispred kuće, zastadoh ja, i riječ po riječ, kaže mi kako ona povremeno piše stihove a i njezina kćer Katarina piše tekstove o običajima markuševečkog kraja, pa jeli bi ja štogod objavio na blogu. Dakako, kazah ja i eto prve njene pjesmice na blogu!  

Anđele čuvaru

Anđele čuvaru bića mog

Tebi me dragi predao Bog.

Noćas me čuvaj nadamnom budi

Brani me vazda od zala svih!

Preko dana budi mi drug

I pokaži mi pravi put.

A kad od umora sklopim oči

Ti me čuvaj cijele noći.

                            Štefica Ročić Frizerka


Poruka, sa druge strane 
Piše Zvonko Šimunjak /07.08.2012./

Bok Ivane,
evo nešto iz mojih mlađih dana odnosno iz vremena Domovinskog rata.

Sada je godišnjica "Oluje" pa mislim da je sada prilika da objavim ove stihove koje sam napisao za vrijeme tih događaja.
Prevelika je bila tuga za izgubljenim sinovima, očevima i ljubljenim partnerima.

Mnoge ondašnje tuge nisu još dan danas našle svoj mir.
Pozdrav, Zvonko

Poruka, sa druge strane 
Zar stvarno misliš njega naći
tamo gdje mu traga nema
u visini i u mraku
ne postoji čak ni sjena.

On je tu sad pored tebe
držite za tvoju ruku
veli ti da te voli
i da njega jako boli
tvoja tuga neizmjerna.

Volio bi da si vedra
i da tvoje misli skreneš
prema tvome mladom biću
bit će sretan kadu ugleda
vedri smiješak na tvom licu.

Rastanak je uvijek tužan,
Posebno bez našeg htijenja
ali on je neizbježan
izmaći mu nitko neće,
jer sastanak sa Bogom je bez zakašnjenja.

                           
                                                   Zvonko Šimunjak


Pjesnik Vlado Ciglanečki - stariji
Piše Ljubica Poščić /19.01.2011./

2007 godine, povodom proslave 100.obljetnice Kapelice Srca Isusova kod Sitara, napisao je Gospodin Vlado lijepu pjesmu o Kapelici.

Kapeljica naša

Kapeljica naša mala
alji nami ti si pri srcu draga
sto ljet tu med nami živiš
i u srcu nami radost budiš.

Pune fala i slava naj bu našemi dedami
teri su te navi sviet stvurilji
da bi u tebe Bogu muljili
i sa svetuščum božum zanavek kriepilji.

Vida Đuran veljiki štovatelj Srca Isusuva
na jenem seljačkem skupu ime ti je dal,
ime Srca Isusuva za tere ie najviše znal.
Natu rieč su meštani radusni i veselji bilji
i odma su se Srcu Isusuvem muljili.

Ti i denes tu na križanju pri Sitaru jesi
i zanaviek tu znami budeš ostala
svemu puku prek Srca Isusuva
grehe naše budeš nam upraščala.

Zanavek mi pak k tebe bume ujdilji
dragumu Bogu i Srcu Isusuvem
bume se muljili i tvoje ljepote
viečne bume se dičilji.

Tvoj Jantar Svetuga Srca Isusuvuga
s najljepšem cvijtem bume kinđilji,
dobre te bume čuvalji i još ljepši izgled bume ti dalji
da te i naši najmlajši zanavek puštuvati buju znalji.

                                   Vladimir Ciglenečki st.

Pozdrav Prigorju, Ljubica Pošćić



Pjesnički pokušaj Zvonka Šimunjaka  /08.12.2011./
NADA
Skrenuo sam se u NAMU sa NADOM naći LJUBU.
Usput sam sreo NADU.
Otišao sam sa NADOM u NADI,
Kojoj sam se NADAO u LJUBE.
NADA u NADU se ispunila.
U NADI sam se sjetio LJUBE.
Vratio sam se LJUBI u NADI da će mi oprostiti NADU.
Ali NADA je zadnje što umire u meni.
                                                                 Zvonko Simunjak

Da ne bi došlo do neke krive interpretacije ovo je samo moj literalni experiment; igre riječi i pojmova.




ivan cik 
Ivan Cik Pajica
Ivan Cik 1946- 2004 Pjesnikovu iscrpnu biografiju možete pročitati ovdje>>>

PRIGORKA LJUBLENA
Rožica si moja,
žota i čriena,
najdragša si meni,
Prgorka ljublena.

Pod oblokom tvojim
čuvam te gdaj spiš,
kak lepa fijolica,
još lepše dišiš.

Oči tvoje plave
milo me glediju,
ne znam kaj bi dal
da pri meni spiju.

Denes vu trnacu
kušlec si mi dala,
jabuka črlena
meni bu pripala. /Ivan Cik/


ŠPICNAME
Koji purger nema name,
furt na špici gleda dame.
Ko vu Zagreb v školu hoda
špicname je imat moda.

Vsi imaju neki špic,
moja baka i moj stric.
A mene su Pajo
zvali kad sam dečec bil još mali.

Joco, Kufta, Daco, Fila,
to je moja klapa bila.
Špicnamena navek bude,
po tom znamo mnoge ljude.

Pravo ime zaboraviš,
pajdašu se na špic javiš.   /Ivan Cik/


MOJA GENERACIJA
Rado se setim moje generacije.
Čage vu Tucmanu i rock n rola,
Crvenih koralja i Barbe,
Mlinareca i Vrbika,
Bijelih strijela i Tretinjaka
i sentša s Okrugljaka.

Kupali smo se rado na Bundeku,
sunčali se na Savi,
vozil nas je kak i sad
zagrebečki tramvaj plavi.

Mladi vu tramvaju
nigdar nisu sedeli ni čez prozor
van na vulicu kak bedaki gledeli.

Maksimir je bil zeleni
kak i denes vu modi,
po jezeru su plovili
dreveni čuni po vodi.


Skakali smo čez plot,
tame i svoj Dinamo gledeli,
plavim barjakom doma
navek bi išli veseli.

Na Sleme se išlo peški
stara piramida je tam stala,
za mnoge ljubavne jade
purgerske ona je znala.

Leta tak nekak brzo
v Žvljenju našem prolaziju,
vu dragi moj Zagreb beli
 nove generacije dolaziju.    /Ivan Cik/


ZAGREBAČKA ROŽICA
Zagrebačka gora
Prigorjem se pruža,
Gračane su lepe
kak najlepša ruža.

Spod Slemena starog
od navek ležiju,
tu Gračanci naši
veseli živiju.

Čez Gračane ideju
navek planinari,
a vuz potek gračanski
bili mlini stari.

Kuruzu su Gračanci
vu melinu mleli,
da bi kruh domaći
z krušne peći jeli.

A umorni planinar
kai je z brega zišel,
k Puntijaru starom
z veseljem je išel.

Puntijar birtija
purgerima znana,
tu se fina jela
vsa domaća hrana.

I dečki bi mladi
vu Gračane šteli,
lepe puce gračanske
radi su imeli.

Licitarsko srce
pucama su dali,
na proštenje Gračane
vsi bi dojti znali.

Tamburice sviraju
pravi tamburaši,
lepo zapopevaju
prigorski pajdaši.

Zagrebačka rožica
Gračane su moje,
vu hrvatskom srcu
od navek postoje.



ŠESTINSKE PRALJE
Korito je Bara zela
i dela cule na glavu,
na potek otišla
vedra šestinska pralja.

Potek kaj tiho teče
spod Slemena tuliko let,
črleni rubci petekrunci
se rivleju tu vu red.

Oplečki i kožulci
Šari v potek se ladni naginju,
a ruke črlene od zime
na koritu drevenom zapinju

I tak vudri saki dan,
ne pitaš za zimu i leto.
Kaj? Ak i ruke zaboliju,
im je i to nami sveto.

Pereju pralje šestinske
gospama svojim veš
da bi ga Imbra zutra
speglanog otpelal vu grad



STARA ŠKOLA
Pri cirkvi je bila škola
stara puno leta,
a sad su ju zrušili,
nije velka šteta.

To vi same mislite
kaj ste dotepenci,
nami je vu srcu
kaj sme tu rojenci.

Bila nam je draga,
tu sme se vučili,
na najžu markirali,
prvu ljubav vodili.

Već nas dosti nema
svud sme se razišli,
a škole se zmislimo
bilo kam otišli.

Zato stara škola
navek bude živa,
v srcima šimunskim.



SVETI ŠIMUN
Pod Slemenom cirkva stara
već jezero let stoji,
to je Sveti Šimun naš
kaj se nićeg ne boji.

Šimunčani tisuć leta
ženiju se v cirkvi mladi,
tamburaši su pred cirkvom
zasvirali navek radi.

Nema više stare škole
ni drevenog doma nije,
Prigorci se rado sete
kak je tiepe bile prije.

V mislima tebe čuvam,
Prigorje, moj rodni kraj!
Od navek te imam rad
kak i dobri dragi kaj. /Ivan Cik/


RODNI KRAJ
Bidrovec je moje selo,
dišeče med bregi cvete,
jel more bit puca
ili majhno dete.

Tičeki se zbiraju
na bregu vu gaju,
slavujček popeva noću,
čutiš se kak v raju.

Nekaj me vu duši stišče
pri hiži drevenoj,
suzu si obrišem
vu bližini njenoj.

Spomeni me vrneju
vnogo let nazaj,
vu srcu ja čuvam
moj rojeni kraj.    /Ivan Cik/



BIDROVEČKI MELIN
Vu Bidrovcu selu malom
spod Slemenske gore,
Ferenčakov stari melin
kuruzu još mleti more.

Osamdeset let
kotač mu klopoče,
na potoku bidrovečkom
još poživit hoće.

Po žlebu je čudaj
vode do denes proteklo,
od brašna se zmletoga
puno kruha speklo.

Mlinar Slavko lulu pušil,
vidim ga kak sad,
po kmici je z larnpašom
v melin išel rad.

Starog Slavka dosta leti
vu živlenju nije,
a melin bu ostal
tam mleti kak i prije.   /Ivan Cik/


MOJ ZAGREB, TAK IMAM TE RAD !
Devetsto leti si naš,
tuji nigdar nisi bil
Vu sakom purgerskom srcu
dragi se Zagreb skril.

V poldan te imam rad
kad top pukne na Lotrščaku,
Maksimir, Tuškanac, Cmrok
rad imam, vulicu tvoju saku

Gda prejdem dalko
Il te zbliza gledim
navek si, Zagreb, najlepši
to rado vsakom velim

Lepše reći ni čut
od našega dragoga kaja
a puce lepe zagrebečke
kak da su zišle z raja

Na Jelačić placu
frajlice onak po zagrebečki dišiju
saku se večer šetaju
i kušlece dečkim deliju

Vu Zagreb dojdi, prijatel,
buš videl kak dušu otpira
I bogec i bogataš
navek tu najdu mira





josip kobasić

 

 



Josip Kobasić Švrćo   
Poezija pisana starim markuševečkim govorom



MALI TIĆ 

Z grane žvrgulji
Mali tiček
Kak bažuljiček
Snieg prhače
Veter putpuhavlje
Pud nugu škriplje
Za uve ščiplje
Z grane žvrgulji
Mali tiček
Kak bažuljiček
Velki kriček
Mali tiček
Kakti kliček
Skače tam,
skače sim
nogami zmrznutim
Teške v srcu
Niš v želucu
Jesti prejsi
Al veselje nejsi
Z grane žvrgulji
Mali tiček
Kak bažuljiček.  /Josip Kobasić/


VRGANJ

Čez lozu pumale idem
Se dalje
Lišče šumi tiče budi
Drievlje mući

Da im spati
Al najemput po prvi put
Vrganj je puknal
Za oke me cuknal

Stuji sam
A par mu je tam
Črne glave kocene zdrave
Listje nadigel, visoke se zdigel

Če se je baš skril
Pred menu se otkril
Poleg njega bum sel
I v rouku ga zel

Z tiha me gledi
I niš mi ne velji
Same se plače
Rosa z njega teče

Zate se zdignem
I v roubec ga denem
Idem mu po para
Dok zate imam žara

Če ga ne najdem
V gljiboku lozu zajdem
Al baš me briga
I baš mi se friga  /Josip Kobasić/




MELJIN
Buogec škriplje
Same hriplje
Drieva katuvuga
Krova ritkuvuga
Kole ukreče
Vesele klepeče

Melju melje
Meljin stari
Pune ljiet piše
Melje još i više
Potuk teče niš ne reče
Same ga okreče

Melja curi
Voda šumi
Ljieta su prešla
Još buju došla
Mislji si stari
Da se ne pukvari

Vodu mu zemeju
V dušu mu pehneju
Te ga žalusti,
Kak u bolesti
Neima veselja
Gde nejde melja

Zate nek ukreče
Potuk nek mu teče
Kole nek vrti
Najte biti škrti, dajte mu žita
Nek se vesele rita
Za ljieta nek ne pita

Ne daj mu Bog črva
Nek mu zdrava buju drva
Pune ljiet nek još živi
Čudaj melje nek curi
Naš meljin stari
Da se ne pukvari  /Josip Kobasić/



LJIETNE JUTRE 
Loze mučiju
Megle uthajaju
Sounce vre žmi
Em se jošče spi

Tić na grane
Potuk na brane
Veter pumale diše
Ljist na grane njiše

Rosa ž njega kapne
Pauk dretu napne
Ljietne je jutre
Vljezle nutre

Čez sele
Meglu raspele
Čez hiže truošne
Prek trave kuošne

Meljin već ruži
Sounce se pruži
Potuk se meknal
Pauk dretu zateknal

Ljubica je zadišala
Spram nebu se teknala
Delji se plavi
Joj kak diši

Kad jutre mine
Se skupa nekak zine
Tišine nie više
I megla zbriše

Ljiepe je segde
Totek i negde
Tić se zbudi
Zorja rudi
A te mi se skupa
Tak gudi. 

 /Josip Kobasić/



LJUBAV 
Ljubav je neke znutra
Ona ne duojde zutra
Ne duojde ona dies
Ona je kak kries
Najprie pumale počne
Dok te ne načne
I vu tebe se začne
Onda guril plamti
Da te tira s pometi
Se ti ljepše
Se ti je lakše
Nikam ti s ne žuri
Dok vu tebe guri
Onda bi bile najbolje žmati
I niš druge ne znati
Najbolje niš ne čujti
I ud sega dalke vujti
Tak da te niš ne smieta
Nišči te ne zanuvieta
Tak čiem dukše biti
Niti jesti niti piti
Tak je se slatke
Tak je se glatke
Se je ruoze i čeljene
Kak v raju s zelene
I potuk nekak ljepše teče
Stari meljin vesele klepeće
Tići tak ljiepe pupievaju
Sekakue nuote spelavaju
I suonce se nekak smeje
čak i toplješe grije
A dok otpreš oči
Se ti se te rastoči
A sejne grieje znoutra
Bormeš dies i zutra
Muoraš paziti naviek
Jer te ne traje zanaviek
Mouraš na ogenj hititi
Naj mu s dati zgasiti.  

/Josip Kobasić/
PRIGUREC

Ud male nuog
Dok biežal je čez lug
Čez potuk i stezu
Buos čez lozu gacijuvu brezu
Čez sekakve kupinje
I sljeguvu decu inje

Prek vrbuvuga granja
Du sekakvuga znanja.
Mamina ruka vrbuva grana
Ocuf lačnjak
Tosuf dižnjak.
Sakim danom se više
Čez rieč i dižnjak u spomen mu se piše

Nigdar mu ni žmeke
Nigdar mu ni kesne
Nigdar nedelja
Nigdar drugačka želja
Naviek za pajdaša
Naviek za tamburaša
Mu ni kesne
Nedelja za tamburaša
I hrvatskuga glasača
U srcu sveti Šimun
Na grehote imun
Naviek za akciju
Čez trnje i gaciju
Če treba i buos
Jer takvi mu je ponus.
Bez oca rane
spreman na živut da stane
Si ga tu gledime
I se mu najljepše željime
Čovek na mestu
Čovek za svaki put i cestu
Čovek Prigurja 
A znaju ga du Zagurja
Mešimurja i se du Morja.
Naviek vesel 
Se breme je znesel
Ne mari za živut
Jer takvi mu je put
Blizu mu je šank
Ali i sekakvi pank
Smieh na licu
I štok puščen čez vilicu
Visoke ruka v zraku
Srdačni pozdrav
Na pozdrav i drugi korak
Nigdar i nikakov zaborav
Malo kuburi z vremenom
Ali i z noćnom morom
Pune ne spi
Ali zate pune gledi
Kraj diela on zna
Jer zato ima dara
Je li bludne opči
Ili nekomu toči
Te su stvari njegove
Da ne bi bile zabune.
Skromen navek zgubi
Da baš na glave dubi
Al vutem su oštri mu zubi
U svoj zlobi toj
On dojde na račun svoj
I kak onu pupievaju
Nema Hrvata nema junaka
Tak kak vidiš našega Tomeka
Otec mu živ već ni
A zate prava mu je mati
Ali zate nek zna
I ne zaboravi nigda
Da jena je jedina
I ne pustuji nikakva strina
Niti nikakva druga i ina
Nek same Bara.
Od tere je pune dobil dara
I se ove kaj sam rekel
I kai sam skromne spekel
I nek ovuga sieća se stiha
Dok god of zrak diha.
          (Naviek njegvi, Švrćo)

TU 
Tu sem se rodil
Tu sem se zgodil
Tu su me šteli
Tu su m deli
Tu sem se začel
Tu živut sem načel
Tu se se zgudi
Tu pune se dugudi
Tu je mater
Tu je otec
Tu je bratec
Tu mi sestra
Tu voda bistra
Tu su tamburaši
Tu šimunski pajdaši
Tu tam je loza
Tu stara j steza
Tu grbava breza
Tu mi je ljete
Tu duojde zima
Tu sega ima
Tu sem se rodil
Tu mreti bi štel.
Gda zažmijem
 I gda niš ne čujem
Se mi se vrne
Prek ljieta prevrne
 Duge nies znal
Dok s nies ukrenal.
Se blage na svietu
nije ti niš
Dok Prigurje glediš
Tu sem se rodil
Tu mrieti bi štel
Vu tem kraju sam se zaćel
Tu sam si života načel.  /Josip Kobasić/

ZMIŠLJENA SENJA
Zakuj si tak tužna?
Nikumu nisi niš dužna
Dužna si same meni
Osmeh svuoj mi dati
Jer te oke moje prati
A te nesme nišči znati!

Sounce dok zlatne sije
Nek stalne te grije
Dok zažmirim ti si tu
Pouljek mene vu snu
Ljubim te i grljim
Stisnem i ne pustim

Onda otprem oči
I gle, du tebe nie moči
Pouljek mene dok prejdeš
Ma ti te niti ne čutiš
Srce mi se same stisne
V tilji čas pretrnem a na jeziku vuzel

Ti same oke name skreni
Pa mi male namegni
Usnice na smieh rastegni
A ja bum te znal prijeti
I nikomu niš ne reči

Same vu sebe tajiti
Za se gljiboke spraviti
Onda te vu mene traje
Neku nuovu muoč mi daje
A ja te vu sebe gojim
I same rajtam i rojim

Zate me same pugleč
Z okam mi namegni
Usnice na smieh rastegni
Dok žmijem i spijem
Skrivečki te snijem

Da se zbudim,
Mam te zgubim
Čvrste oči zaprem
Več te ne najdem

V senju nazaj
Duojdi mi zdaj
Da te još malo čutim
Da te još male slutim
Dok žmijem i spijem
Da te skrivečki snijem

KAPIELJICA
Kak douge si tu na visokam
Gizdave stujiš, vremenu prkusiš
Kuljike toga pri tebe je bile
Kuljike sega tu se zbile Se si te videla i zapumetila
A ti same stujiš i mučiš
Majka Anđelska z ultara gledi
Da ju pugledaš, kak da guvori

Rada su se pri tebi sljikali
Uduzaj se skrivalji
Svati vesele tancalji i pupievalji
Z vinom i gibanicom častili

Drmeš i puolka pri tebe se tancale
Dekle su s kitami upljetale
I šarami rubačami vietrale
A dečaki škeljaki i surinami mahalji

Kuljike cajtuf  tu je prešle
A kuljike toga još bu došle
Ti same vesele stujiš
O temu semu niš ne veljiš  

/Josip Kobasić/

Nema komentara:

Objavi komentar